Once again, Quick update.

Det har blivit många små updates nu på senaste känner jag. Inte den bästa uppdateringen.. 
Suck. Aja, det blir som det blir. Måste föröska förbättra mig! 
Har dock ingenting att skriva. Igår vilade Nalle iallafall och nu på eftermiddagen ska vi antagligen rida ut med några hästar, så då följer jag nog med på Nalle. Annars blir det ett pass på banan. 
Idag har jag mockat som vanligt och grejjat! Hade några timmars ledigt på förmiddagen så passade på då att bygga lite i sims.. hehe... blev såå jäkla sugen, efter 1,5 h stog huset där och jag blev så nöööjd! :D 
 
Har precis skickat in sista uppgiften för ÅR TVÅ PÅ GYMNASIET. GRYMT!! - Nu är jag friii, i några veckor..... ;)
ETT år kvar.. det går fort nu. 
 
Den 14onde åker jag och Nalle och tävlar i Hedemora istället för Köping och dagen efter är det KM i Säter som vi ska vara med på! Roligt! 
Åker hem ifrån halstahammar den 10 antagligen, så jag hinner med på Linus avslutning, han är nu klar med grundskolan. Sjukt vad stor han blivit, hahha! Tycker han fortfarande borde vara 12...
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

SarraJansson

Hej! Jag heter Sara och är 17år. Följ mig och mina hästar!

RSS 2.0