All alone

Hej hej ! 
Labben är nu inskickade och jag är såå trött, antagligen för att det har hängt över mig så länge, haha! 
Någolunda blev det iallafall. Så när jag hade släppt ut hästarna i morse bestämde jag mig för att sova ett tag till och ja.. vaknade inte försen vid ett... oops. Gav hästarna lunch och påbörjade sedan lunch åt mig själv. Amerikanska pannkakor, med citronskal! MUMS. 
Nu ser jag på en film ska aldeles strax gå ut och fixa i stallet. Har såå sjukt ont i axeln, vet inte vad jag har gjort.. Kunde inte lyfta höpåsen vid lunchen utan att det gjode jätteont. FY. Varför ska det börja krångla nu, orkar inte?! Imorgon kommer mamma och morfar hit, vi ska åka till enköping och köpa bommar, yeey! Sedan blir det målning när jag kommer hem! 
Bild- Tette och Cardini hoppar lilla vattnet på Rocklunda i måndags! :D 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

SarraJansson

Hej! Jag heter Sara och är 17år. Följ mig och mina hästar!

RSS 2.0