Förmiddagen och Nalle

Red Nalle idag på morgonen uppe på gräsbanan och jag tycker att han blev friktigt fin tillslut! 
I början var nog både han och jag spända, jag kände att jag hade svårt att slappna av likaså han, Men efter ett tag släppte det gjode mycket serpentiner öppna och skänkelvikningar och sedan tränade jag utan stigbyglar för att få mig själv att slappna av mera! - Gick ganska bra ändå ! 
Jag tycker att hans gallopp är fin nu, tycker dock att han skuter över mig såå jäkla mycket till ena sidan på volt så jag får kämpa gärnet! Men på slutet var det mycket bättre än i början. 
Så jag är ändå väldigt nöjd med honom!
 
Sedan så är jag jättetrött, känns som att jag är helt urblåst i huvudet... Kroppen känns ändå inte seg men jag vet inte om det bara är huvudet som är slött och trött så att jag får den kännslan att jag är typ seg, men ändå inte, haha, vet inte hur jag ska förklara. Skulle behöva sova ett dygn typ, känns det som. 
Plus att bara för att jag lkänner mig såhär så kan jag inte riktigt glädjas åt att Nalle gick så pass bra som han ändå gjode i morse, han var ganska stadig genom hela passet lixom men ja kunde ändå inte glädjas i det, sedan så satt jag och störde mig på mig själv, lixom , varför jag inte kunde koncerntrera mig eller rida så bra som jag gjode förra veckan... Typ så. Men även där hänger det mycket på att jag har en seg och trött känsla i huvudet och kroppen! 
 
Hela stallet är klart så nu finns det inte mycket att göra fam till det att vi ska packa och lasta in hästarna som ska med och hoppa vatten vid fem. Tror jag ska lägga mig en stund... heehee ! ;) 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

SarraJansson

Hej! Jag heter Sara och är 17år. Följ mig och mina hästar!

RSS 2.0