Grillkväll

Hej ! 
Idag har det varit en ganska lugn dag här borta! Vi fixade stallet och skrittade ut två hästar före lunch. 
En inridningshäst var klar och har åkt idag och sedan så har vi flyttat ut alla hinder till 
utebanan, så nu får vi hoppa på gräs! 
Klockan 18 skulle vi grilla! Det kom lite folk hit och det blev jättetrevligt! Och god mat! ;)
Senare nu på kvällen var vi 6 stycken kvar av 11 och då spelade vi tre omgångar av kubb! 
Roligt, tyverr förlodrade vårat lag bestående av Tette jag och Malin... Björn, Daniel och Lotta vann.. alla tre gånger, taskigt ! ;) 
Handlat har vi gjort idag också vid lunch och jag köpte en bok! :O Hör och häpna, haha, tyckte den lät spännande och dyr var den heller inte så, Why Not ? 
 
Just nu strömmar skön musik genom högtalarna i denna lilla lastbil och jag har öppet in till hästdelen och fönstret så att det inte blir så fruktansvärt varm som igår! 
 
Nalle har vilat idag och imorgon får vi se vad som händer. Vid fem ska vi bort och hoppa vattengrav med tre av hästarna inför Norrköping och jag ska agera fotograf! :D 
På Tisdag ska jag, Tette och Björn gå och se Divergent på bio i Västerås !! Gud va kul det ska bli! Sedan ska vi hoppträna antingen på onsdag eller tisdag, Onsdag kväll åker dom neråt i landet mot Norrköping med min lastbil... Då blir det flyttning ;) haha! -Blev vräkt där några dagar! ;) 
Så vi får se vad denna vecka har att bjuda på! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

SarraJansson

Hej! Jag heter Sara och är 17år. Följ mig och mina hästar!

RSS 2.0