Hoppning, Nayeli

Hoppade som sagt Nalle igår på morgonen för Tette! 
och summa sumarum, det gick jättebra!! 
Jag hade en jättefin och bra känsla och jag känner att det går frammåt! 
Vilket är såå kul. Hoppade på gräs för första gången iår! Yeyy. Jag tycker inte riktigt om att hoppa på gräs, men det gick bra! Vi fick på slutet upp en bra gallopp och jag tyckte det kändes riktigt bra! 
 
Dock blåste det som innehelvete!! :O -Likaså nu. 
Jobbigt är det, blir helt borta i huvudet, haha! 
Aja, Nalle var fin och jag är jättenöjd! Det blir att hoppa nästa vecka igen, sedan den 14 ska jag eventuellt åka till 
köping och tävla, så kul, sedan åker jag och Nalle hem igen efter det. En veckas lugn sedan är det dalahoppet som börjar! - Spännande, juste jag fyller 18 mitt i allt också! ;) 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

SarraJansson

Hej! Jag heter Sara och är 17år. Följ mig och mina hästar!

RSS 2.0