Life

Hej hej ! 
livet rullar på här i hallstahammar och jag mår bra om man bortser från fötterna och ryggen, haha ! ;) 
Idag så har jag typ, mockat, fyllt vatten bortstat och fixat irodning några hästar och så har jag ridit Nalle! 
Vilket var kul ! Skriver mer om det i ett annat inlägg! 
Imorgon är det hopptävling igen och vi har fyra stycken hästar med oss, sedan kommer den femte till platsen!
Jumpclub är det imorgon också! Tette ska hoppa 110, 120 och 130, nio starter med fem hästar, 
bra jobbat säger jag! Själv är man slut efter två... haha! 
Så imorgon åker vi vid kvart över 11. Före det ska det tvättas hästar, stallet ska fixas och dom som ska tävlas ska det prommeneras med, jag och Tette åker också och köper frukost vid åtta. Nalle ska få vila imorgon hade jag tänkt, hinner inte rida honom efterdom det börjar vid 12 och så slutar det ganska sent! - Så det lär bli en lång dag i morgon.
Skriver imorgon om Nalles pass idag, nu ska jag krypa till kojs! 
Tette och Cardini förra Tisdagen på JumpClub! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

SarraJansson

Hej! Jag heter Sara och är 17år. Följ mig och mina hästar!

RSS 2.0