Nalle fronten

Hoppningen i fredags gick som sagt bra ! 
Jag är nöjd, måste jag säga, när jag väl bestämmer mig hoppar han jättebra! 
Det är bara att träna, träna, och träna, måste värkligen det, så att jag blir säker, inte tvekar och känner att vi värkligen kan fixa det ! 
Har kollat på lite tävlingar och så framöver, men det finns typ inga, pay and jumper är det också ont om, iallafall när Tette inte har tävling själv ;) Lite tråkigt men vi får ta denna tid här till att TRÄNA ! Vilket också är skitbra! ;)
Börjar värkligen känna att Nalle blir finare och finare, när jag nu rider som jag gör, på ett helt annat sätt än annars! Och det är såå kul att redan se lite utdelning efter endast en vecka! 
Imorgon ska jag nog rida en så kallad 'Kattis-övning' här u ridhuset hade jag tänkt! Jag har ju skrivit upp dom felsta vi har gjort det senaste året så jag har lite att välja mellan! - Jätteroligt! 
 
SÅ ser det ut på Nallefronten, den tävlingen som jag är anmäld till är iallafall DalaHoppet! :O Hör och häpna, vi ska debutera 120!! D: hahha, nejdå(tänk den dagen då jag kan skriva så på riktigt!) ! Det blir en 90cm och en 1m klass på söndagen, mest för att få hoppa på den banan ;) 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

SarraJansson

Hej! Jag heter Sara och är 17år. Följ mig och mina hästar!

RSS 2.0