Nallepass

Hej ! 
Tänke jag skulle skriva ettinlägg här nu innan jag går och äter lite middag, heheh ! ;) 
Red Nalle ute på gräsplanen som är paddock i vanliga fall på sommaren och jag tyckte han var riktigt fin i kroppen ! Han behövde nog den vilodagen som han fick igår.
Red mycket volter, serpentiner skänkelvikningar och så fick igenom honom fint! Böjde även honom åt alla håll vilket även et gick super! -Älskade häst! :D 
Mot slutet focuserade jag mycket på galloppen, kände att jag var trött i kroppen för jag orkade inte riktigt hålla emot, haha! Men jag försökte iallafall ;) Jobbade på galloppfattningar och just det att han skulle komma upp på bakbenen ;) Gjode kanske 15 stycken med 10 galloppsprång emellan och så saktade jag av och travade kanske 4, så vi behöll balansen, sedan ny fattning. Han var jätteduktig! 
 
Gjode såklart lika i båda varven och han var ganska lika ändå, för att vara han ;) haha! 
Nu mumsar han på sitt hö inne i en skön filt, efter ett bad ;) 
 
Nu får vi se vad som händer denna vecka med Nalle och mig, Ska bli kul och se! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

SarraJansson

Hej! Jag heter Sara och är 17år. Följ mig och mina hästar!

RSS 2.0