Nayeli - Dressyr

Red som sagt dressyr iförrgår.. hehe. 
Igår var jag sååå trött när vi kom hem så jag gick och sov direkt! 
Men, han var redan från början följsam och fin, hade satt upp en som sagt så kallas Kattisövning! 
Den var bra, men det märktes ändå att det var ett tag sedan vi gjode den, för det var såå enkelt... hahaha!! 
På slutet focuserade jag mycket på galloppen och kortade och längde! 
Jag testade lite på volter hur små vi kunde göra, och snart ni gör vi pirruetter!! :D JÄVLAR va fin han var i ena varvet han var ganska stilla och gick inte ut med rumpan, han var jättesamlad och bar sig fint! Han hade ganska öga framben och det gick typ i slowmotion!! Helt sjuk känsla, hahaha! Dock är det ju bara en början! Men det är ganska kul att testa lite, gjode såklart några steg bara sedan längde jag honom i ridhuset så han fick galloppera på ! Men såå kul det var! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

SarraJansson

Hej! Jag heter Sara och är 17år. Följ mig och mina hästar!

RSS 2.0