Nayeli - Dressyr

Red lite dressyr i går med Nalle i ridhuset och även idag var han väldigt fin! 
red mest på en åtta och böjde honom och flyttade på det spåret. Sedan gjode jag skänkelvikningar över ridhset tillochmed i gallopp! Jag är såå nöjd med honom, allt bara flyter och vi utvecklas hela tiden. 
 
Någonting som jag också tänkte mycket på igår var min sists. Jag har tex varit jätte dålig på att sitta på rätt sittben, just för att ingen har sagt det till mig. Men i slutet av skolan kom LO på mig, hehe, så nu tränar jag till förbannelse! ;) 
Någonting annat som jag tänkte mycket på var att vara rak i ryggen och inte lägga ned händerna på manen, att ha dom någon dm upp och med tummen uppåt! Tyckte att jag lyckades rätt bra ändå! Men det är såå enkelt att börja tänka på detta och GÖRA det när nalle går som han gör just nu! SÅÅ Kul, för det är detta som jag behöver !
 
Ikväll ska jag hoppa igen för Tette! Blir nog tyverr ingen filmning eller någonting då det inte finns någon som kan filma, vilket är såå synd! Vill ju se det jag gör! 
 
Mamma/kameraman var är du när jag behöver dig ? ;) 
 
Svettg Nalle efter gårdagens pass.... ! :D -Han var inte den enda..
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

SarraJansson

Hej! Jag heter Sara och är 17år. Följ mig och mina hästar!

RSS 2.0