Snabbis

Sitter nu och äter lite frukost, några hästar är ute och foring klar, om en halvtimme ska Nalle vara klar och jag ska hoppträna för Tette!! :D 
Tur att han är borstad och klar ! ;) 
Igår skulle jag tette och Björn gå och se Divergent, dock gick bara jag och Björn, men det var också trevligt! 
Men måste säga att det var lite av en besvikelse eftersom jag har läst boken och det var SÅÅ SUPERDUPERBRA ! Jag tycktre att den var lite seg och det mesta som hände har man sett i trailern, sorry men tyverr!! :( 
Ville värkligen att den skulle vara jättebra.. haha.
 
Nejni slytpratat! Ikväll åker Tette två hästar, hundarna, Björn och Malin med mitt hus till Norrköping så idag så blir det inflyttning, sedan ska jag försöka skriva klart labbraporten... 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

SarraJansson

Hej! Jag heter Sara och är 17år. Följ mig och mina hästar!

RSS 2.0